Click here to know more about our operating hours during Ramadan
Our Patient and Family Advisory Council (PFAC) partners with patients and their family members to create a formal mechanism for integrating their voices into our healthcare operations.
We realize that patient and family involvement help us provide better care, which leads to better outcomes and greater patient and family satisfaction. Patients and their families can serve as Patient and Family Advisors (PFA’s) on our PFAC and will work closely with other patients, their family members and hospital caregivers (staff) to co-design safe, high-quality patient-centered care and services.
What do we expect from our Patient & Family Advisors?
If you are looking for ways to draw on your personal experiences at ICLDC and to contribute to the greater good by helping us improve the quality of care, this program will provide an excellent opportunity for you. No employment history is required.
What happens after you apply?
يتعاون المجلس الاستشاري للمرضى والأسرة (PFAC) مع المرضى وأفراد أسرهم لإنشاء آلية رسمية لدمج أصواتهم وارائهم في عمليات الرعاية الصحية لدينا.
نحن ندرك أن مشاركة المريض والأسرة تساعدنا على تقديم رعاية أفضل ، مما يؤدي إلى نتائج أفضل ورضا أكبر للمريض والأسرة. يمكن للمرضى وعائلاتهم العمل كمستشارين للمرضى والأسرة (PFA’s) في برنامج PFAC الخاص بنا وسيعملون عن كثب مع المرضى الآخرين وأفراد أسرهم ومقدمي الرعاية في المستشفى (الموظفين) للمشاركة في تصميم رعاية وخدمات آمنة وعالية الجودة تركز على المريض.
ماذا نتوقع من مستشارينا للمرضى والأسرة؟
إذا كنت تبحث عن طرق للاستفادة من تجاربك الشخصية في ICLDC وللمساهمة في تحقيق الصالح العام بمساعدتنا على تحسين جودة الرعاية ، فإن هذا البرنامج سيوفر لك فرصة ممتازة. لا يوجد تاريخ وظيفي مطلوب.
ماذا يحدث بعد التسجيل؟